About Me

My photo
Assalamualaikum. Namaku Mohammad Aziem bin Azemi. kebanyakan orang kenal aku dengan nama Aziem Azemi. Aku TAK SOMBONG macam apa yang orang cakap cuma aku tak tegur orang yang aku tak kenal. minta maaf pada yang terasa tu. tegur je aku, aku tak sombong. tanya la orang yang kenal aku, diorang tahu la aku macam mana. ada yang kata aku teruk n ada yang kata aku ni OK, tu hak masing2 nak nilai aku. apa2 pun hidup mesti mahu STYLE~~!!

Saturday, February 26, 2011

DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. okay, this time i'm gonna talk about friends and show my friends to all of u. KENAPA kita perlu ada kawan? kerana diorang yang mengisi tempat kosong dalam hidup kita ketika kita jauh dari keluarga kita. n diorang boleh tolong kita kalau kita ada masalah kita jugak. KAWAN KE LAWAN? biasa la, kadang2 tu tak sependapat. Kalau takde pergaduhan, kita tak dapat belajar macam mana nak nilai orang, n nilai diri kita sendiri. n kita jugak dapat kenal kerenah manusia kat atas muka bumi ni. Aku dah hidup 19 tahun, dalam 19 tahun ni, macam2 perangai n kerenah n masalah aku jumpa. memang la susah time kita ada masalah tu, ye lah, nama pun masalah kan. tapi kalau tak jadi macam tu, macam mana nak ada pengalaman hidup? semua tu lumrah hidup la wei! ni, kawan pun boleh jadi racun jugak kadang2. tapi jangan la salah pilih kawan. penat ibu ayah kita lahirkan kita jadi anak n insan yang berguna tapi kita pergi jalan yang salah buat apa? haaa. so, pandai2 korang la nak pilih jalan mana. jangan pilih jalan            hohoho! 




OKAY, ni kawan2 aku zaman aku sekolah dulu.















Bila masing2 dah sambung belajar masuk kolej, universiti, poli n lain2 n semua pun dah berpecah, kena la cari kawan baru betul tak? haaaa. ni aku kenalkan kat korang kawan2 baru aku lepas dah sambung belajar.














Itulah kawan2 aku. macam2 kerenah sebenarnya diorang ni. ada yang pendiam, ada yang tak campur orang, ada yang buat hal sendiri, ada yang gila2 n hura hara macam dalam gambar kat atas ni. apa2 pun, diorang jugak yang lengkapkan hidup aku. so, sampai sini je la aku nak update pun walaupun banyak lagi gambar yang aku nak masukkan. haha! apa2 pun, ada kawan tu, jaga elok2. jangan pandang orang dari luaran tapi kenal lah diorang dulu baru kita boleh nak cakap dia ni sombong ke, baik ke, bodoh ke apa2 je la kan. apa apa pun, enjoy~! 

*kepada yang takde dalam gambar, mintak maaf ya. hahaha! xD

No comments:

Post a Comment