About Me

My photo
Assalamualaikum. Namaku Mohammad Aziem bin Azemi. kebanyakan orang kenal aku dengan nama Aziem Azemi. Aku TAK SOMBONG macam apa yang orang cakap cuma aku tak tegur orang yang aku tak kenal. minta maaf pada yang terasa tu. tegur je aku, aku tak sombong. tanya la orang yang kenal aku, diorang tahu la aku macam mana. ada yang kata aku teruk n ada yang kata aku ni OK, tu hak masing2 nak nilai aku. apa2 pun hidup mesti mahu STYLE~~!!

Tuesday, March 8, 2011

Pertandingan.........

Salam. ni cerita baru untuk korang. Jabatan Kejuruteraan Elektrik buat tournament futsal untuk budak2 lektrik. Kitorang pun join ah memandangkan kelas kitorang ni agak kuat main futsal. tambah2 kitorang punya striker TERBAIK dari ladang dan juga lautan. dah kata main untuk poli plak~! actually tournament tu start semalam (isnin : 7 MAC 2011). semalam grouping stage. kitorang naib juara untuk group, then today quarter final. pergh! semalam macam2 hal jadi, tambah pulak hari ni lagi menarik game! okay, cerita pasal semalam, group kitorang ada 2 team sem 6 n lagi satu sem 2 sama dgn kitorang. 1st game kalah dgn budak sem 6, 1-0. patutnya kitorang boleh makan tapi disebabkan nasib tak menyebelahi kitorang, sedih gak ah. next game kalah dgn budak sem 2. 1st half leading, yg tu pun boleh makan, tapi kesilapan defender n salah faham sikit, kalah 2-1. last game, kitorang dapat tahu ada peluang untuk gi quarter, kitorang push kaw2. akhirnya kitorang menang 2-0 yang dijaringkan oleh MADNO! bila kira punya kira punya kira, kitorang dapat num 2 untuk grouping. ALHAMDULILLAH dapat gi quarter. lega beb!

Cerita pasal harini (selasa : 8 MAC 2011), main quarter final baiii...! lawan budak sem 6 jugak, team ni, agak kaw ah jugak, 1st half kitorang agak sedih ah kena tinggal 1-0. bila start 2nd galf, kena lagi sebiji dowh! dah 2-0 ni, game tinggal 3 minit je pun! nak kejar macam mana ni? aduhhh. tiba2, MADNO dapat score sebijik! team lawan dan dowh sikit, tak sampai seminit lepas tu MADNO score lagi baii!!! hahaha! punya lah lega bila score dah seri! perghh! menarik dowh! then, habis game, results seri, sepatutnya penalty, but bila bincangb alik dgn ref, n captain each team nak main extra time, so, kitorang pun main extra time. nak tahu cerita? madnor tambah lagi 3 BIJIK GOAL DOWH!!!!! hebat tak hebat ah kitorang kejar! hahaha! dalam game, aku setakat assist je la kan, semalam je rezeki score sebijik. hehehe. apa-apa pun , ni gambar n aku kenalkan team DTK2!


~Team DTK 2~
itu dia MADNO!!!
(STRIKER)
Abe
(Defensive Midfield)
Raja
(Top)
Farid
(Defender)

Andy si budak injured
(Sub)

Esok SEMI FINAL sudah! kitorang lawan team sem 6 yang beat kitorang semalam tu. harap2 esok dapat berjuang dengan kaw2 n melangkah ke final pulak! InsyaAllah... doakan yang terbaik untuk kitorang! terima kasih! =D

No comments:

Post a Comment