About Me

My photo
Assalamualaikum. Namaku Mohammad Aziem bin Azemi. kebanyakan orang kenal aku dengan nama Aziem Azemi. Aku TAK SOMBONG macam apa yang orang cakap cuma aku tak tegur orang yang aku tak kenal. minta maaf pada yang terasa tu. tegur je aku, aku tak sombong. tanya la orang yang kenal aku, diorang tahu la aku macam mana. ada yang kata aku teruk n ada yang kata aku ni OK, tu hak masing2 nak nilai aku. apa2 pun hidup mesti mahu STYLE~~!!

Sunday, February 13, 2011

A very COLD EVENING!!!

Petang tadi tengah lepak lepak dalam bilik tgk blog2 yg lain, tahu2 hujan lebat turun secara tiba tiba. dah ah dari tgh hari berangin je kat sini. memang sejuk ah aku cakap korang! sekali, ada la artis ni, MADNOR namanya! dia keluar nak ambik bag gi class aku dalam kereta. tiba2 dia masuk dia cakap...

" MANDI HUJAN JOM !!!"
 
Perghh! Lama rasanya tak mandi hujan macam ni punya lebat! Cho dengan rambut yg serabut n serabai pun gi ambik fon ambik gambar kitorang. last2 dia pun join sekali! hahahaha! apabila camera fon itu dapat kepada si giro mamat laptop tu, inilah HASILNYA!!!

Madnor di tengah bersama Cho di sebelah kanan ini

main air pulak!
adik beradik GILA!

Lepas tu, dah tak tahu nak main apa, kitorang pun basuh la kereta dan juga motor! TERBAIK PULAKK!!!





mercedes si madnor!

Terima Kasih wahai adik beradikku~~!
 
Terima Kasih weh!!!

kepada giro, kau jangan sedih sebab gambar kau takde, tapi nama kau tetap ada. boleh ah nak bangga sikit. hahahaha! apa apa pun petang tadi memang terbaikk!! harap lepas ni lagi banyak benda GILA kita buat sama sama! HOHOHOHO!!!!! kepada pembaca, kalau kat tempat korang hujan, jangan mandi, bahaya sebab nanti korang jadi macam ni!!!!
HUUAARRGGHHH!!!

No comments:

Post a Comment