About Me

My photo
Assalamualaikum. Namaku Mohammad Aziem bin Azemi. kebanyakan orang kenal aku dengan nama Aziem Azemi. Aku TAK SOMBONG macam apa yang orang cakap cuma aku tak tegur orang yang aku tak kenal. minta maaf pada yang terasa tu. tegur je aku, aku tak sombong. tanya la orang yang kenal aku, diorang tahu la aku macam mana. ada yang kata aku teruk n ada yang kata aku ni OK, tu hak masing2 nak nilai aku. apa2 pun hidup mesti mahu STYLE~~!!

Friday, September 23, 2011

Setelah sekian lama aku menyepi tanpa blog.

Pada hari ini, tiba2 aku rasa nak kembali berblog setelah aku lama meninggalkan blog ini sampai email dgn password pun aku lupa. haha! takpalah. cuma aku nak kasitau korang semua, yang aku sudah lama single sejak bulan mei aritu. dan sepanjang aku meninggalkan aktiviti blogging ni, sebenarnya banyak benda yg berlaku n kalau aku nak update, aku pun tak larat nak type. yg aku tahu, hidup aku sudah berbeza. namun sejak kebelakangan ni, banyak dugaan aku hadapi, ye la kan, tuhan nak bagi kita ujian, ada benda la tu yg dia nak bagi kita. apa2 pun, HIDUP MESTI MAHU KENTAL~!!!

No comments:

Post a Comment